گریم عروس در تهران مرکز اپیلاسیون تخصصی تهران – راهنمای کامل مرحله به مرحله استفاده از اپیلیدی در خ


مرکز اپیلاسیون تخصصی تهران – نکات استفاده از اپیلیدی – راهنمای چگونگی استفاده از اپی لیدی.

اپیلاتور به طور کلی همانند یک موچین بزرگ عمل می کند و موها را همزمان از ریشه می کند.

شاید در رابطه با اپیلاتور از دوستان تان یا به صورت آنلاین از سایت ها شنیده باشید . یادگیری نحوه استفاده از اپیلیدی ها بسیار آسان است. راستش را بخواهید استفاده از آن برای چند دفعه اول، مخصوصا در بار اول دردناک است. ولی مدتی پس از استفاده درد آن بسیار کم می شود. همچنین اگر شما از اپیلاتور ها به درستی استفاده کنید باعث می شود تا پوست شما ظاهر بسیار صاف تر و جذاب تری پیدا کند.

اگر مایل به استفاده از اپیلیدی هستید، در اینجا ما بهترین نکات استفاده از اپیلاتورها را از بهترین کارشناسان زیبایی که سالیان سال است از اپیلاتور استفاده می کنند جمع آوری کرده ایم.

لطفا قبل از خواندن اینکه چگونه بهترین نتیجه را بدست آورید و اینکه برای بار اول چه انتظاری داشته باشید، سعی به کندن موهای خود نکنید. خوشبختانه در عرض دو هفته پاهایی کاملا بدون مو و جذاب تر از هر زمان دیگری خواهید داشت.

گام اول: نکات مهم قبل از شروع

اپیلاسیون آرامیس

اپیلاسیون آرامیس

۱-یک اپیلاتور با کیفیت انتخاب کنید:

قطعا برای شروع شما نیاز به یک اپیلاتور دارید. استفاده از یک برند معتبر به شدت توصیه می شود. خواه شما بهترین دستگاه موجود در بازار را بخواهید، خواه دستگاه متناسب با بودجه تان را خریداری کنید، ما نکات مفیدی برای تمامی کسانی که می خواهند استفاده از اپیلیدی را تجربه کنند داریم.

  • خانوم ها خرید اپیلاتور مانند یک سرمایه گذاری است، پس اپیلاتوری با امکانات مورد نیاز خود بخرید.
  • ابتدا تصمیم بگیرید که در چه نقاطی از بدنتان از آن استفاده می کنید. زیرا بعضی از اپیلاتورها دارای لوازم جانبی گوناگون، برای قسمت های مختلف بدن هستند. اپیلاتور ها را می توان بر روی صورت، زیر بازو یا خط بیکینی استفاده کرد. اما بهترین محل استفاده از اپیلیدی پاها و دست ها هستند.

۲- لوازم جانبی مورد نیاز را تهیه کنید:

لایه برداری یک عمل ضروری برای اپیلاسیون کردن یک موضع است. زیرا باعث جلوگیری از وجود موهای زیر پوستی می شود. یک لیف برای این عمل بسیار مناسب است اما اگر به لیف دسترسی ندارید، می توانید از دستکش های لایه برداری یا اسکراب ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که مراقبت و پرستاری از پوست برای جلوگیری از مو های زیر پوستی بسیار ضروریست.

  • با وجود گران بودن کرم های بی حسی، اگر نگران درد استفاده از اپیلیدی هستید می توانید از یک کرم بی حس کننده حاوی لیدوکائین استفاده کنید. شما باید یک لایه نازک از آن را روی محل بمالید و روی آن را برای یک ساعت بپوشانید، پروسه بی حسی بعد از نیم ساعت شروع می شود.

۳-تراشیدن مو های زائد:

یک الی سه روز قبل از استفاده از اپیلیدی موهای زائد محل را بتراشید همیشه موهای محل را کوتاه کنید و حداکثر ۱ الی ۲ میلیمتر مو در محل داشته باشید. با وجود اینکه اپیلاسیون موهای کوتاه زمان بیشتری را می گیرد اما بسیار راحت تر از اپیلاسیون موهای بلند است.

۴-روز قبل از اپیلاسیون لایه برداری انجام دهید:

از یک اسکراب بدن، لیف یا دستکش برای لایه برداری پوست استفاده کنید. لایه برداری به موقع، یک مرحله ضروری برای جلوگیری از بوجود آمدن موهای زشت زیر پوستی است. ما دستکش های لایه برداری یا ابریشم اپیلاسیون را برای این عمل پیشنهاد می کنیم. بهترین روش لایه برداری با یک الگوی دایره شکل است. این عمل برای جلوگیری ازموهای زیر پوستی ضروریست.

۵-بین اپیلاسیون خشک یا خیس یکی را انتخاب کنید :

برگزیدن اپیلاسیون خیس یا خشک یک انتخاب شخصیست. برای بعضی زنان استفاده از اپیلیدی در زیر دوش و یا وان حمام راحت تر است و همچنان درد کمتری نیز دارد. با این حال بعضی اپیلاسیون خشک را انتخاب می کنند زیرا بر این عقیده اند که موها در حالت خشک کمتر چسبنده اند و راحت تر کنده می شوند.

گام دوم: کار با اپیلاتور را شروع کنید

۱-اپیلاتور را شارژ کنید:

برای مشاهده ادامه آموزش استفاده از اپیلیدی اینجا کلیک کنید.

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/راهنمای-کامل-استفاده-اپیلیدی-خانه/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: